תפריט

בחירות

שבוע טוב לכולם,

יום הבחירות מחר ואני בוחר לשלוף ככה מהמותן כמה מילים על בחירות.

הבחירות שלנו עושות אותנו האנשים שאנחנו.

אם להיות יותר ספציפיים למה שקורה כאן, בינינו, אני מאוד שמח וגאה על הבחירה שלכם לזוז, לעשות ספורט, כל אחד ואחת בתחומם, בעצימות ובתדירות המתאימה לכם.

אני גאה לומר לכם שהאתגר להתאים את הקבוצה ואימוני הקבוצה לכל מי שמבקש את המסגרת המתאימה והיעד האישי והקבוצתי ממלא אותי ואותנו הצוות ובעצם גם מייחד אותנו באופן מסוים, אחד מני רבים של ייחודיות שיש לנו.

הבחירות של חלקנו לתמוך, לדרבן, לעודד, ללוות מרגשות מאוד. אם בריצה משותפת בזמן אתגר גדול או גם ובעיקר בשגרה שלנו, זו השבועית, לעתים היומיומית- שם יש המון תמיכה שברובה לא מגיעה ל"פייסוש" וחבריו במדיה, אלא נמצאת ברשת החברתית הפנימית של כל אחת ואחד מאתנו, עמוק בתוך הלב.

שאפו לכולנו על זה…

אני מאוד שמח בכל פעם שאנחנו בוחרים יחד יעד, מאתגר ככל שיהיה ברמה האישית ומתגייסים לקראתו, באימונים, בבית, בעבודה על פי תכנית ברורה, יציבה ומאוזנת.

 

אז איך נסיים ללא משהו קצת יותר ספציפי?

במוצאי שבת הקרובה, כמיטב המסורת,  נקיים מסיבת פורים  מטורפת אליה מוזמנים כל מתאמני העבר, הווה ו(גם) עתיד של המועדון ובני משפחותיהם וחברים.

שנה שעברה הייתה מסיבה מעולה, השנה אומרים שהיא אפילו תעלה על קודמתה.

בואו עם חברים ומשפחה – ככל שנהיה יותר, נשמח יותר יחד ונצבור עוד חוויה לארון חוויותינו.

 

בחרו להירשם לאיגוד הטריאתלון ויחד נקדם את ענף הספורט שאנחנו כ"כ אוהבים ואף נוכל לקבל תקציבים מהטוטו.

 

אם תשאלו אותי, הבחירה שלנו בלהיות חלק פעיל והישגי בתחום הספורט שלנו היא לא פחות משליחות אישית, התורמת חברתית בכל כך הרבה היבטים- מבחינתי זהו מנוע אנרגטי, ממש כור היתוך שמניע אותנו כחברה טובה יותר (הגזמתי? אני חושב שבכלל לא…).

נמשיך להיות בקשר, לקלוט ספורטאים חדשים, לחבק ספורטאים ותיקים ולחייך לכל עבר. מועדון רצים, מועדון רוכבים, מועדון טריאתלטים – מועדון של אנשים שרוצים בסך הכל ליהנות מכל מה שהם בוחרים, ממה שעושה לנו טוב. נמשיך בחגיגה השגרתית שלנו הרצופה באירועים מרגשים לאורכה.

חג בחירות שמח,

נשיקות וחיבוקים,

אסף בשם כל הצוות

זן מאמנים לחיים

השאירו פרטים
וניצור קשר בהקדם

X